Онлајн текстови
Бог е злобен, човекот е слободен - Прудон

Анархизмот во Латинска Америка

Смртта на еден Палестинец - Полак

Моќта ги корумпира и најдобрите - Бакунин

Развој на анархистичките идеи во Македонија - Инџиќ

Анархизмот и насилството - Малатеста

Капиталистичкиот систем - Бакунин

Комунизам и анархија - Кропоткин

Анархизам и комунизам - Фабри

Анархизам - Савески

Што е анархија?

Што е анархизам?

Кои се анархистите?

Што е безвластие?

Вовед во анархокомунизам

Што е анархокомунизам? - Прајс

Кон анархизмот - Малатеста

ОРГАНИЗАЦИОНА ПЛАТФОРМА - Махно и др.

Правото на глас на жените - Голдман

Писмо на Кропоткин до Ленин

АНАРХИЈА ПОЕМА

Југославија – Империјалистичка војна

Улогата на Католичката црква во Холокаустот во Југославија

Анархизам - Беркман

Синдикализам и анархизам - Кропоткин

Што да се прави? - Малатеста

Што е капитализам?

Први Мај - Махно

Последното писмо на Кропоткин

Организацијата на Првата Интернационала - Бакунин

Бездржавен социјализам: Анархизам - Бакунин

Петар Манџуков - биографија од Хаџиев

Дискусија за анархија - Малатеста

Анархија и организација - Букчин

Site Meter

Автопатите под концесија

Go down

Автопатите под концесија

Пишување by M-1 on Пет Ное 13, 2009 12:42 am

Обиколницата и автопатот Гостивар - Скопје под концесија


12.11.2009 17:00



Скопската обиколница чија изградба чинеше стотина милиони евра и постоечкиот автопат Гостивар - Тетово - Скопје одат под концесија на 35 години.

Власта во обид да најде концесионер за изградба на нови 280 километри автопат под концесија ги нуди и веќе изградените патишта.

„Има еден куп сценарија, но сите економски анализи покажаа, неколку пати ова го дискутиравме како финансиски тим, повеќе ресорни министерства, дека овие два пакети се најисплатливи економски, зошто ние мора да размислуваме и што би било интерес и за идните концесионери, и покрај тоа што и сега самата концесија да не успее, како и секоја друга“, изјави Миле Јанакиески, министер за транспорт.

Освен што ќе ги препушти изградените автопати, Владата ги нуди следниве поволности:

Државни субвенции од околу 200 милиони евра, патарина оди кај концесионерите, кои само од автопатот Гостивар - Тетово - Скопје за 35 години ќе инкасираат 196 милиони евра, ќе имаат право да постават патарина и на обиколницата.

Од друга страна, инвеститорите за период од 8 години ќе треба да изградат патишта во вредност од една милијарда евра.

Експертската јавност ја отвора дилемата дали со овој концепт Владата на идните концесионери однапред им финансира значаен дел од инвестицијата.

„Тие треба исто така и да ги одржуваат патиштата што ќе ги земат под концесија, вклучително и оние што се изградени“, рече Јанакиески.

Според првичните проценки, инвеститорите за период од 35 години ќе остварат приход од чисти 2,3 милијарди евра, или по 66 милиони евра годишно од новите автопати, но и од веќе постоечките што ги изгради државата.

Од сето ова, во државата каса за 35 години ќе се слеат 260 милиони евра.
avatar
M-1

Број на мислења : 351
Registration date : 2008-05-31

Преглед на профилот на членот

Вратете се на почетокот Go down

Вратете се на почетокот


 
Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот